- Hoe plaats ik mijn online bestelling ?
-
- Maak uw keuze uit de collectie
- Klik op uw keuze en u komt op de artikelpagina terecht. Op deze pagina vindt u extra informatie. Als u beslist om de pelssjaal aan te kopen, klikt u op "In winkelmandje".
- In het winkelmandje kan u uw keuze wijzigen of bevestigen, vervolgens klikt u op "Afrekenen".
- De bestelling afronden gebeurt in 5 stappen:
- Leveringsmethode kiezen: bij u thuis of zelf ophalen in onze showroom te Kortenberg
- Betaalmethode: overschrijving kiezen
- Persoonlijke gegevens invullen
- Overzicht bestelling nalezen
- Betalen via overschrijving.
Uw pelssjaal ontvangen en het is niet zoals u had verwacht? Geen probleem, u heeft altijd de mogelijkheid om uw bestelling binnen 14 dagen te retourneren. Wij storten uw geld, na ontvangst en controle van uw zending, binnen 10 dagen terug.
Liever eerst passen in een winkel en dan kopen? Naast de mogelijkheid om uw sjaal online aan te kopen, heeft u ook de keuze om de sjaals te passen en aan te kopen in onze showroom te Kortenberg. Daar helpen we u graag in de boeiende zoektocht naar de sjaal die perfect bij u past. U kan er terecht tijdens de openingsuren of na de openingsuren op afspraak.
- In welke landen wordt er geleverd?
-
Voorlopig is dit bepekt tot de EU.
- Kan ik mijn bestelling in de webshop annuleren?
-
Uw bestelling is pas geregistreerd als u de 4 stappen van het bestelproces heeft doorlopen en u een orderbevestiging via e-mail hebt ontvangen. Wenst u uw bestelling nadien toch te annuleren, stuur dan zo snel mogelijk een e-mail via ons contactformulier met de gegevens van uw bestelling.
- Ik heb vragen
-
U kan ons altijd een e-mail sturen via ons contactformulier of bellen tijdens de openingsuren van onze het showroom te Kortenberg.
Hulp nodig ?
Bel onze klantendienst (van dinsdag t/m zaterdag: 10u - 17 u) : +32 (0)2 759.28.17